Чтение RSS
 
 
 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Увесь гэты тыдзень выхаванцы дашкольнай групы

Автор: admin1 от 25-01-2020, 10:40, посмотрело: 96

0
Увесь гэты тыдзень выхаванцы дашкольнай групы знаеміліся з прафесіямі дарослых. Што можа быць цікавей, чым сустрэча з творчым чалавекам, які любіць сваю прафесію. Дзеці разам з педагогамі наведаліся ў сельскую бібліятэку, гаспадаром якой з’яўляецца Ганчарэвіч Г.І. Бібліятэкар змястоўна паведаміла аб сваёй прафесіі, паказала дзецям цікавыя дзіцячыя кнігі і часопісы. Усе ўдзельнікі сустрэчы атрымалі пазітыўныя эмоцыі.
Увесь гэты тыдзень выхаванцы дашкольнай групы

Категория: Дошкольное образование

 

Захаванне правіл бяспечнай жыццядзейнасці

Автор: admin1 от 25-01-2020, 10:39, посмотрело: 92

0
Захаванне правіл бяспечнай жыццядзейнасці

У кожнай групе людзей узнікаюць узаеміны, якія могуць прымаць розныя формы. Пакуль чалавек па прычыне свайго ўзросту не сфарміраваўся як асоба,адносіны ў групе будуць насіць прымітыўны характар. Так, у дзіцячым садку канфлікт у пясочніцы за авалоданне вядзеркам прывядзе да таго, што дужэйшы хлопчык стукне слабейшую дзяўчынку лапаткай па руцэ і забярэ вядзерца. Як бачым гэты канфлікт, які рашаецца на ўзроўні інстынтаў, дакладна так, як гэта адбываецца ў жывельным свеце. Але чалавек тым і адрозніваецца ад жывел, што развіваецца як асоба і ў зносінах з сабе падобнымі павінен прытрымлівацца маральных і этычных правіл,прынятых у грамадстве.
У паўсядзенным жыцці кожны чалавек павінен умець вызначаць з кім мае справу і вясці сябе адпаведна. Калі ваша дзіця ўступіла ў канфлікт з асобай, якая мае злачынныя мэты, то без дапамогі дарослых, а бывае і без міліцыі, не абысціся. Але часта даводзіцца пры вырашэнні канфліктнай сітуацыі прымаць самастойныя рашэнні. Вы, дарослыя, і вашы дзеці павінны памятаць, што, у грамадстве людзей без канфліктаў не абыходзіцца. Сітуацыя,якая з першага погляду ўспрымаецца як крытычная і непаваротная, пасля спакойнага аналізу можа аказацца надуманай і неістотнай. У любым выпадку, спяшацца з вывадамі не патрэбна, а патрэбна падумаць, прааналізаваць, звярнуцца за саветам да дарослых.
Жыцце чалавека складаецца з некаторых этапаў, на кожным з якіх ен аказваецца ў новым акружэнні. Зносіны з’яўляюцца важнай патрэбнасцю чалавека. З узростам асоба праходзіць новыя этапы развіцця, і дружба таксама можа мяняць свае прыярытэты. Але і на больш позніх этапах жыццевага цыкла дружба застаецца важным элементам падтрымкі стабільнасці асобы.
Не менш важным для гарманічнага развіцця асобы з’яўляецца бліжэйшае акружэнне- яго сям’я.
Таму бацькі павінны ведаць сяброў сваіх дзяцей, кантраляваць, чым займаюцца дзеці ў дваровай кампаніі. А заняткі могуць быць самыя разнастайныя : ад вяселых гульняў, да распіцця спіртнога, курэння. Таму ваш савет дзіцяці ў падборы сяброў дапаможа пазбегнуць непрыемных момантаў, канфліктных сітуацый. А прыклад добрых узаемін вашы дзеці павінны бачыць у сям’і. калі вы з павагай адносіцеся да старэйшых, то і вашы дзеці ў сваіх знасінах будуць прытрымлівацца такіх жа правіл.
Хацелася б прыпыніцца на правілах бяспечных паводзін дзяцей ва ўстанове адукацыі. Для захавання правіл бяспечнай жыццядзейнасці ва ўстанове дзеці павінны ведаць: УА- гэта складаны арганізм, бяспека якога залежыць ад зносін чалавека з тэхнікай, электрычнасцю,прыродай, ад зносін аднаго чалавека з другім. Хуткі бег па лесвіцы,штурханне адзін аднаго, сядзенне на падаконніку пры расчыненым акне- гэта самы маленькі пералік таго,што можа прывесці да трагедыі. Кожны настаўнік, які выконвае абавязкі дзяжурнага па УА, сочыць за выкананнем кожным вучнем бяспечных паводзін. Разам з тым вучні часта спрабуюць выконваць спартыўныя практыкаванні ў час перапынку (скачуць на спіну, ставяць падножкі). Таму асабістая бяспека кожнага вучня ў установе адукацыі- гэта вынік паміж вучнямі, да УА як да свайго дома.
Дзецям уласціва пастаяннае жаданне пазнаваць навакольны свет і пераймаць дзеянні дарослых. Назіраючы, як тыя карыстаюцца запалкамі і запальнічкамі, малышы таксама імкнуцца гэта паўтарыць. Да запалак часта дадаюцца цыгарэты. Фінал такіх “забаў” трагічны. Гэта здараецца яшчэ і таму, што для сваіх гульняў дзеці выбіраюць зацішаныя месцы: хлявы, падвалы, гару, будаўнічыя бытоўкі і сенасховішчы, якія з’яўляюцца пажаранебяспечнымі аб’ектамі. Упаўшыя незнарок непатушаныя запалкі, або недакурак прыводзяць да пажараў, таму што ў гэтых месцах знаходзяцца гаручыя або легкаўзгаральныя прадметы.
Сур’езную небяспеку ўяўляюць вырабляемыя падлеткамі прыстасаванні для стральбы(самапалы). Знакамітыя ракеты і дымавухі як крыніца пажараў прынеслі не толькі шмат бед акружаючым,але і вялікія непрыемнасці тым , хто іх вырабляе і іх бацькам, якім даводзіцца кампенсаваць матэрыяльны ўрон.
У апошні час на нашу краіну абрынуўся вал піратэхнічнай прадукцыі. Але вы, бацькі, у першую чаргу павінны ведаць, што яе прымяненне патрабуе ўмення і асцярожнасці, інакш есць рызыка паплаціцца здароўем сваім і акружаючых. Каб не здарылася няшчасце, неабходна ведаць, што вучням прымяняць яе забараняецца.
Жыцце – самае дарагое , што даравана чалавеку. І каб захаваць яго патрэбна прытрымлівацца хаця б самых элементарных правіл паводзін дама, на двары, ва ўстанове адукацыі.
Захаванне правіл бяспечнай жыццядзейнасці

Категория: информация по безопасности

 

Віктарына па матэматыцы

Автор: admin1 от 25-01-2020, 10:36, посмотрело: 96

0

Віктарына па матэматыцы


1. Ішла бабуля ў Гродна, а насустрач ёй тры дзядулі. Колькі чалавек ішло ў Гродна?
2. Дваіх гулялі ў шахматы 4 гадзіны. Колькі часу гуляў кожны?
3. Да 7 дадаць 5. Як правільна запісаць: “адзінадццаць” ці “адзінаццаць”?
4. Певень, стоячы на адной назе, важыць 5 кг. Колькі ен будзе важыць, калі будзе стаяць на двух нагах?
5. Шакаладка каштуе 10рублеў і яшчэ палавіну шакаладкі. Колькі каштуе шакаладка?
6. Лічым: 3у квдраце, 5 у квадраце, 7 у квадраце, вугал у квадраце?
7. Сума трох розных лікаў роўна іх здабытку. Назавіце гэтыя лікі.
8. Які лік дзеліцца без астачы на ўсе лікі?
9. У сям’і ў кожнага з шасці братоў па сястры. Колькі дзяцей у сям’і?
10. У клетцы сядзіць 4 кролікі. Чацвера хлопчыкаў купілі па аднаму кроліку, і адзін кролік застаўся ў клетцы. Як гэта магло атрымацца?
11. На стале стаяла 3 шклянкі з ягадамі. Вова з’еў адну шклянку ягад і паставіў яе на стол. Колькі шклянак на стале?
12. У Валі быў цэлы яблык, дзве яго палавінкі і чатыры чацвярцінкі. Кольі яблыкаў было ў Валі?
13. Батон раздзялілі на тры часткі. Колькі зрабілі разрэзаў?
14. На руках 10 пальцаў. Колькі пальцаў на 10 руках?
15. Сума якіх двух цэлых лікаў большая за іх здабытак?
16. Нязнайка ніяк не можа прыдумаць, які знак патрэбна паставіць паміж лічбамі 5 і 6, каб атрымаўся лік большы за 5, але меншы за 6. Дапамажыце Нязнайку.

Жадаю поспехаў!

Віктарына па матэматыцы

Категория: Информация